Skip to content

Unifi Careline | Telefon, Laman Web, Alamat, Media Sosial

Unifi Careline, yang disediakan oleh Telekom Malaysia (TM) untuk pelanggannya Unifi, berfungsi sebagai talian hotlin perkhidmatan pelanggan. Ia beroperasi sepanjang masa dan boleh dihubungi melalui pelbagai saluran komunikasi, seperti telefon, perbualan langsung, media sosial, dan emel.

Unifi Careline menawarkan pelbagai perkhidmatan yang komprehensif, yang termasuk:

  1. Sokongan teknikal untuk produk dan perkhidmatan Unifi.
  2. Bantuan dengan bil dan pengurusan akaun.
  3. Sokongan penyelesaian masalah dan pemecahan masalah.
  4. Maklumat tentang produk dan perkhidmatan Unifi baru.
  5. Menangani maklum balas dan aduan.

Unifi Hotline komited untuk menyampaikan tahap perkhidmatan yang tertinggi kepada pelanggan-pelanggannya. Pasukan wakil perkhidmatan pelanggan yang berpengalaman dan berpengetahuan sedia membantu dengan sebarang pertanyaan atau masalah yang mungkin dihadapi oleh pelanggan.

 TM Unifi Careline

Anda Mungkin Suka  Celcom Careline

Unifi Careline [Perkhidmatan Pelanggan Unifi]

Unifi Careline merupakan talian hotlin perkhidmatan pelanggan yang disediakan oleh Telekom Malaysia (TM) untuk pelanggannya Unifi. Ia tersedia 24/7 dan boleh dihubungi melalui pelbagai saluran komunikasi

Unifi Hotline menawarkan pelbagai perkhidmatan, termasuk:

  • Sokongan teknikal untuk produk dan perkhidmatan Unifi, seperti jalur lebar di rumah, internet mudah alih, dan IPTV.
  • Bantuan dalam pengurusan bil dan akaun, seperti menukar pelan, membayar bil, dan memahami bil anda.
  • Bantuan penyelesaian masalah, seperti membantu anda menyelesaikan masalah sambungan internet, kelajuan internet yang lambat, dan masalah teknikal lain.
  • Maklumat tentang produk dan perkhidmatan Unifi baru.
  • Pengendalian maklum balas dan aduan.

Unifi Hotline merupakan sumber yang berharga bagi pelanggan Unifi, dan dapat membantu anda menyelesaikan sebarang pertanyaan atau masalah yang anda mungkin ada dengan perkhidmatan Unifi anda.

Sila ambil perhatian bahawa nombor telefon +603 2106 3001 mungkin menimbulkan caj tambahan, terutamanya jika anda menelefon dari telefon mudah alih atau dari luar Malaysia

Selain itu, Maxis Careline boleh dihubungi melalui saluran-saluran berikut:

Telefon: 100 (tanpa caj bagi talian TM) atau +603 2106 3001 (untuk panggilan antarabangsa)

Perbualan Langsung: Terdapat di laman web TM.

Media Sosial: Facebook, Twitter, dan Instagram.

Emel: Unifi Home

Alamat: Telekom Malaysia Berhad Menara TM Jalan Pantai Baharu 50670 Kuala Lumpur Malaysia

Sila ambil perhatian bahawa Unifi Careline beroperasi 24/7.

Soalan Lazim Mengenai Perkhidmatan Pelanggan Unifi

S1. Apa cara-cara yang berbeza untuk menghubungi Unifi Careline?
J1. Terdapat beberapa cara untuk menghubungi Unifi Careline, termasuk: Telefon, Live chat, Media sosial, Emel.

S2. Apakah waktu operasi untuk Unifi Careline?
J2. Unifi Careline beroperasi 24/7.

S3. Jenis perkhidmatan apakah yang ditawarkan oleh Perkhidmatan Pelanggan Unifi?
J3. Unifi Careline menyediakan pelbagai jenis perkhidmatan, termasuk:

  • Sokongan teknikal: Bantuan dengan produk dan perkhidmatan Unifi, seperti internet di rumah, internet mudah alih, dan IPTV.
  • Pengurusan bil dan akaun: Bantuan dengan tugas seperti menukar pelan, membayar bil, dan memahami bil anda.
  • Bantuan mengatasi masalah: Bantuan dalam menyelesaikan masalah seperti masalah sambungan internet, kelajuan internet yang lambat, dan masalah teknikal lain.
  • Maklumat mengenai produk dan perkhidmatan Unifi yang baru: Kekal terkini dengan tawaran terkini.
  • Penyampaian maklum balas dan penanganan aduan: Saluran yang dedikasi untuk mengatasi kebimbangan.

S4. Berapa lama biasanya mengambil masa untuk mendapat respons daripada Perkhidmatan Pelanggan Unifi?
J4. Masa respons daripada Unifi Hotline boleh berbeza bergantung kepada saluran komunikasi yang digunakan. Sebagai contoh, masa menunggu mungkin lebih lama semasa waktu puncak untuk panggilan telefon dan live chat. Namun begitu, Unifi Careline berusaha untuk mengendalikan semua pertanyaan pelanggan dengan secepat mungkin.

S5. Apakah beberapa soalan yang paling biasa diterima oleh Unifi hotline?
J5. Pertanyaan biasa kepada Unifi Hotline sering berkisar tentang:

  • Mengatasi masalah sambungan internet.
  • Mengenal pasti punca kelajuan internet yang lambat.
  • Menukar pelan Unifi.
  • Membayar bil Unifi.
  • Mendaftar untuk perkhidmatan Unifi yang baru.

S6. Apakah beberapa cara yang Unifi Careline boleh membantu saya menyelesaikan masalah saya?
J6. Unifi Hotline menawarkan pelbagai cara untuk membantu anda menyelesaikan masalah, termasuk:

  • Menyediakan sokongan teknikal melalui telefon atau live chat.
  • Membantu dalam mengatasi masalah dari jauh.
  • Mengemukakan isu-isu kompleks kepada teknisi yang lebih berpengalaman.
  • Menghantar teknisi ke tempat anda untuk membantu secara langsung.